10 dagar

Imorrn blir det stressigt

- Halkkörning
- Systemet
- Köpa present x3
- Kolla på Frayans student
- Party Party på kvällen

Hoppas verkligen jag klarar halkan, har inte kört så värst mycket.
Har precis vart ner på stan med Jannica och ätit räkbaguett så köpte jag en skitsnygg tröja med marilyn monroe och nå hårgrejs så håret blir platt av, kommer inte orka släpa med platttång på tågluffen. Måste skriva packlista snart också.
Massor som måste fixas innan tågluffen. Idag växla jag iaf in pengarna jag sparat i min fina sparbössa sen november typ. Det visade sig vara 2300 kronor. Man tackar :) På lördag ska jag på Josses 20 årsfest och på tisdag ska jag till stockholm för att fira kusinjasmines student (9/6) DEADLINE PÅ HEMTENTAN 9/6!!! Blir råplugga nu all dötid man får,   7 st. a4 sidor ska skrivas. Den 11 ska vi åka in till västerås för att växla pengar, köpa miniapotek osv.
12e tar Fredrik studenten och 13e har jag sista fotbollsmatchen sen åker vi den 14e.
Undrar när jag ska hinna packa?

Nu ska jag plugga sen blir det match mot Tortuna. Får se till att vinna den, har förlorat en del nu på slutet.

Shobree!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0