merci

Underbart väder har det varit idag. På vfu:n gick vi ner på stan och hade stadsorientering sen var vi i lekparken.
Brände mig faktiskt lite om axlarna :) Fick positiv förstärkning och slutade vid 1.
Då gick jag till ekebyskolan som jag inte varit på sen vi sluta 9an. Det såg annorlunda ut.
Biblioteket gick ju inte heller bra. Fanns ingen mer upplaga av boken jag ska ha till hemtentan och som ska vara inlämnad imorrn. Får antingen skriva klart allt ikväll eller införskaffa boken på nåt annat sätt.
Gick hem från stan i hettan och fick världens skavsår.
Precis övningskört med far min. Det var komiskt. Hamnade mitt ute i vildmarken. Vägarna blev mindre och mindre och grusigare och grusigare och svängigare och svängigare. Vi åkte förbi en strutsfarm, en häst som korsade vägen och en lös hund. Men det är väl också träning ;) Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och plugga. Skönt.
Funderar på att baka rabarberpaj ikväll om jag hinner :)





Krya på dig / Emma och Petra

Kommentarer
Postat av: p

hahahahaha, världens roligaste bild.

2009-06-02 @ 10:03:53
Postat av: fray

HAHAHA så järla sjuka ni är "krya på dig"

2009-06-02 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0