ojojoj

Det börjar dra ihop sig. Är hemma hos Marcus och hjälper honom packa nu.
Har precis spelat match. Vi vann med 1-0. så jäkla roligt.
Ska snart hem till mig och packa klart sista.
Har kommit fram till att jag har för liten ryggsäck så får använda mina kompanjoner till hjälp.
Ikväll blir det hejdå-hemmalagad-pizza-kväll med mor och bror.
Min kameraladdare ligger i Avesta :( Så jäkla typiskt.. Får gå endå.

Känns jävligt skönt att komma iväg faktiskt.
..från regn och rusk.
Hoppas på fint väder hela resan.
Kommer hem runt den 15e
Har vandrarhem i London och paris bokat.
Resten visar sig efter vägen.

Får se om vi kommer hem helskinnade.


Ska försöka uppdatera lite från europa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0