Slutet är nära...

Har precis ätit rabarberpaj, min kära mor fick äran att baka den.
Idag har vi haft sista drama lektionen. Det har nog varit det roligaste på hela terminen. Draman.
Körde kramkull, spelade upp konflikter och körde heta stolen.
Våran hette duschenjag var en tjej som duscha efter idrotten i 9an och några klasskompisar filma mig och la upp på youtube sedan.

Kom hem halv sju idag, segt. Hann inte med halv 5 tåget så fick ta tio över fem som tar 15 min längre.
Nu sitter jag och läser om mobbning som det blir examination på imorrn. Herregud sista dagen imorrn.
Då har man klarat av första kursen på 30 hp. Allmänt utbildningområde 1 som har innehållit 4 delkurser
- Förskolan och skolans samhällsuppdrag
- Lärande och kommunikation
- Barn och ungdomar i samhället
- Ledarskap och guppprocesser
+ verksamhetsförlagd utbildning

Känns skönt. Kommer kännas extra härligt när hemtentan är klar och inskickad. Helst godkänd också.
Kommer sakna klassen faktiskt, men kommer nog träffa dom flesta endå eftersom vi ska gå på ILU allihoppa.
Har fått jätterba sammanhållning på slutet men så är det ju alltid.
I höst ska jag läsa Språk och matematik i tidiga skolår A. 
Trodde ingen från klassen skulle läsa den men fick veta idag att Daniel Nyman, Karin och Elin också ska läsa den.
Då är det nån man känner iallafall.


Sitter vid gamla datorn nu eftersom min laptop har crashat och här finns det massvis med roliga gamla bilder.
Som här t.ex. när det var handbollsfest och petra flög av studsmattan. Det var tider det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0