Stockholm

Har precis vaknat upp med en Miranda på sig. Befinner mig i stockholm.
Först var vi på Jasmines utspring på Södra Latin. Hon var så fin :)
Sen drog vi hem till Morfar och Kerstin i Stuvsta och hjälpte till att fixa lite.
Sen kom allt folk. Massor god mat och gratis alkohol men jag var nykter.
Ville vara pigg tills idag. Sprang runt med mina kusiner hela kvällen :)
När vi kom till Huddinge blev det pingisturnering och trolleritrick.
Snart ska vi göra stan. Jasmine kommer in också.

Känns så skönt nu när hemtentan äntligen är klar.
Känns som all stresstyngd försvunnit från mina axlar.
Nu är det bara att njuta av tiden fram tills tågluffen.
Fast var ingen dans på rosor att bli klar med den.
Satt och panikstresskrev på tåget igår med 5 halvfulla ungdomar som spelade kort,vrålade och bankade i bordet.
FIck skaplig huvudvärk av det.

Ikväll är det fotbollsträning.
Imorrn blir det västerås och växla pengar och inhandla allt sista.
På kvällen skulle marcus bjuda mig på Akropolis :) han är bra snäll han.
På fredag ska vi på Fredriks student och på lördag är det match sen packa.
På söndag är dagen med stort D. THe D DAY! British airways mot london

N blir det frukost!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0