Bossen,Bosse,Basse & Basen?

Lets dance, mat, öl, en blixt och en älg. Trevlig helg.
Ett telefonsamtal från mina kära vänner och det blev impulsutgång med lånade kläder
Vifta med spritflaskan framför vakten -> portade från hottan

I morse var jag på skuggteater Vem ska trösta knyttet med Cazper, Jannica och mamma.
Lisa (min morbrors tjej) höll i det så då var man nästan tvungen att gå. intressant föreställning

Ska hem till Jannica snart för Brorstor är där med familj
Ikväll blir det tacos och robinson.
Träningsmatch imorgon mot Norrby sen ska jag kolla när damerna spelar handbollsmatch

11 månader med underbaring igår <3
Jag var söt och köpte rosor som jag har lovat sen vi blev ihop typ
Bättre sent än aldrig ;)





Kommentarer
Postat av: fray

Haha så järla komiskt ! hoppas du fokouserar ! håll fokus hising ;)

2009-03-21 @ 22:57:49
Postat av: emma

I am :D

2009-03-22 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0