Dont let it get away!

Första dagen på VFU:n gick kanonbra.
Fick vara tillsammans med Johanna från min klass så man slapp vara själv iallafall.
Kändes konstigt att vara tillbaka på samma skola som man gick på för sisådär 8 år sedan.
Det var sig likt och nästan alla lärare från förr fanns där. 
Fick bland annat kolla när dom tränade på en musikal om planeterna dom ska ha
så söta när dom sjunger solo.  Sen fick vi gå hem kl 1. skönt.
I morgon ska vi gå till stadsbiblioteket med ungarna.

Har precis vart ner på stan och hämtat ut mina linser. -538 kr. Jag är fattig! :'(
Hittade ett presentkort på Intersport i plånboken. (100kr)
Inhandlade mig nya fotbollsstrumpor och en travelbag till tågluffen :) behövligt


Grattis till segern Sala HF! Börjar bli sugen på att träna.

Snart kommer marcus och hämtar mig, ska följa med han ut till Hedbo. har inge å göra.
Sen väntar plugga åt mamma i kväll. ja du hörde rätt dagboken. ÅT MAMMA!
Hon som inte kan något om datorer har skrivit examensarbete för hand som jag måste skriva in på datorn.
Men hon har lovat att hjälpa mig betala mina glasögon jag ska införskaffa så vad gör man inte för henne :)

byebyebeautyful



Jag saknar den där kameran!

Kommentarer
Postat av: Fray

skalu supa ihelgen? eller äru på den traditionella musikantkjol-tävlingen på lördag? fråga lotta också ;P

2009-03-11 @ 14:54:58
Postat av: emma

Vi ska ha lite fest här hemma för tim. mat och lite alkohol. men du kanske kan komma hit om du vill =) annars kan vi se reprisen. haha men ovärt. Morsan säger: vi får komma igen till nån fotbollsmatch sen istället

2009-03-11 @ 16:20:28
Postat av: emma

Kan tyvärr inte, ska ha middag här med lite alko men ni kans kan komma hit :)

2009-03-11 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0