Ferrefest & romme

Lördagen bestod utav plugg,spel & mat hos mormor, mat i Hedbo, förfest hos malin och bengtsing på hottan.
Trevlig kväll men inte så smart att dricka öl och sova 4 timmar när man ska upp å åka skidor till romme.
Gick som sagt upp 06.30. Blev tillslut bara jag,tommy och marcus. men lika kul var det för det.
Stannade på en mack i hedemora där kassörskan bjöd oss på en varsin film. man tackar! "Irene Huss-tatuerad torso"
Framme i Romme hyr vi utrustning, jag hyrde vanligt slalompaket, åkte ett åk och kom fram till att jag var världssämst på det, så jag bytte till blades, då gick det betydligt bättre. Ont i benen,knäna och fötterna gav jag upp en timme före dom andra och satt mig och sov i bilen. haha. Åkte hem vid 3 och åt och kollade på Irene Huss hemma hos mig.
Somnade kl 20.00 på kvällen. Nu ska jag snart vandra iväg till åkraskolan. Börjar bli lite nervös. Börjar en veckas VFU där idag i en 3a. Har några VFU uppgifter också. Ska ha högläsning, antecka om situationen i klassen, ta reda på om utvecklingssamtalen, observera och hålla i en lektion. ojojoj.

WISH ME LUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0