fly i ro

I morgon är det sista dagen på VFU:n. Tråkigt, hade gärna vart där 1 vecka till :)
Synd att man inte hinner se när dom spelar upp sin musikal på måndag.
Har fått alla sångerna på hjärnan nu.

Fick kompletteringar på hemtentan. Men det var väl väntat.
Bara att fixa till lite småfel så är jag godkänd sen.

Var och bada i badhuset med Jannica & Cazper igår, han är helt vild, som en fisk i vattnet.
9 månaders felmedicering. Tack för den du... Nu vet jag iaf varför jag varit så trött, speciellt den sista tiden.

Typ alla ungarna på skolan är magsjuka så nu får vi hålla tummarna på att jag klarar mig.
I morgon ska jag läsa en saga och hålla i en engelska lektion för ungarna. Ska bli skoj :)
På kvällen blir det bio med mamma,crister och marcus. Ska se "Män som hatar kvinnor"

Nu ska jag kolla Irene Huss med mammi.....

Justja, jag var en 15 åring i söndags. Fick köpa liftkort som ungdom 
Ser jag verkligen så liten ut? :/

Goodnight sweetheart when its time to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0