handboll. back on track

Blev äntligen klar med pm:et igår. Slutade vid halv 2 och fick lov att sitta kvar i skolan till typ kvart i 5 innan det vart färdigt.
Kuta för att hinna med 17.11 tåget sen.
Väl i sala blev man bjuden på after work. Öl och hamburgare. Satt fint att fira med.
Kolla på lite lets dance när jag kom hem vid 8. 
Nu håller jag på att laddar inför matcherna.
Ska spela mot Tillberga och Kolswa.
Har varit på en träning, inte spelat en handbollsmatch på ca 5 år och aldrig spelat match med klister.
Wish me luck! Kan behövas.
 
20 års festen ikväll är inställd. Min kära vän annelie back har fått hjärnskakning.
Så får se vad som händer ikväll då?
Är ju fest i Uppsala, men även i sala. hmmm

Jag återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0