helgens bravader

Blev som sagt match i Tillberga i lördags.
Sala 21-11 Tillberga
Sala 25-14 Kolswa
Bra gjort!! Gjorde faktskt ett mål, ganska oväntat.
Gick inte så bra för mig som jag hoppats, märktes att jag inte spelat en match på 5 år..
Lär komma in i det lite mer.

På kvällen begav jag mig till Fray där det bjöds på tacospaj. mums.
Jag och Soffan drog vidare till Tommy och dansa loss med diverse okända människor.
Bytte snus mot captain morgan. Bra deal!
Hottan på det, kunde man nästan skippat. För mkt folk, inte många kända ansikten.
Söndagen spenderades i sängen hela dagen, längesen man fick ligga och sega en hel dag.
Kollade på The curious case of Benjamin Button och åt pizza.
Idag har jag varit på körskolan, inhandlat mig en sjal på is och barnvaktat cazper.

Nu ska jag försöka plugga lite.
Har stängt in mig på mitt extremt stökiga rum för Tim och hans 17 kompisar har tagit över resten av huset.

Kommentarer
Postat av: fray-lee

haha det var itne tacoPAJ utan tacoGRATÄNG ;D ! haha hejja Timpan och hans 17 vänner :)

2009-04-01 @ 13:10:13
Postat av: emma

hahah jaja, samma sak samma smak :) gott vare iaf de är huvudsaken.. namnet har ingen betydelse :P

2009-04-01 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0