Ledig idag...

likaså imorrn :) var till körskolan i morse, efter det åkte jag hem till josefin och fika och träna inför examinationsuppgiften tills på onsdag. Ska berätta en saga. Jag ska berätta "Hans & Greta".
Har även hunnit med och varit hos optikern idag och beställt nya linser. -538 kr på kontot då.
Hade haft en lins i lite väl länge så mina blodådrar i ena ögat hade blivit för långa:S
Måste börja ha koll på hur länge jag har dom i.

Snart kommer marcus och hjälper mig sätta upp en hylla jag fått av mamma.
Kanske kommer en bild på det sen :)

Ett fynd blev det iaf på bokrean.







Gjorde denna goda drink till mig och mamma :)


pressade apelsiner
frysta blåbär
frysta hallon
is


mixa ihop allt...mums

,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0