TJOFADERITTAN

1 del av 4 avklarat/250 ord av 2000 avklarat/en halv sida av 4 avklarat.
Inlämning av PM på fredag. Sista grejen på lärande och kommunikationskursen.
Hade roligaste examinationsuppgiften idag.
Skulle hålla i lektion och resten av klassen skulle spela den ålder man hade valt.
Alla var helt galna och kasta papersflygplan osv, ja ni vet hur man var i 8an.
Roligast var att läraren var värst. Vråla att hon ville dricka vatten och kasta papperstussar hela tiden.
Efter 40 minuters väntan i minusgraders kyla i heby blev det lasagne på liljas med min kära vän som synes till höger här under.


Igår åkte vi in till Uppsala och åt på Little Italy med Elinor. Himelskt gott
Sen guida hon runt oss lite varstans i Uppsala. Skulle gå på evulutionsmuseet men det var stäng.
Så hon visa oss Carolina Rediviva istället, så nu har man sett lite av Uppsalas kultur också.  

Ledig imorgon, skönt. Ska luncha med systeryster och plugga resten av dagen.
Snart kommer min underbara pojkvän hoppas jag och gör mig sällskap till andra avenyn.
 

Bert stjärt!





Elin Öström & Petra Björkvall från Club Shake/Heart Beat tiden! HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gör du mig så illa Emma?! det är helt sjukt vilken ful bild! och vart fan har du fått tag på den?

2009-03-24 @ 20:17:43
Postat av: Petra

Jag hatar dig .. lite .. just nu!

2009-03-24 @ 20:18:29
Postat av: fray

HAhaha holy fucking makaroniii

2009-03-24 @ 23:06:05
Postat av: emma

haha hemliga hemligheter :P

2009-03-25 @ 10:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0