wake me up!

Denna dag hade jag tänkte plugga hela dagen. Sov till halv 11. (Var lägesen jag sov så länge)
Åkte ner på stan och åt räkbaguette med Jannica
höll i pengarna och lät bli och köpa en sjal och en klänning jag hitta som jag ville ha.
Duktigt av mig trots att jag fick studiebidrag idag. Men dom pengarna kommer gå åt till annat tjaffs med skolan.
När Jannica gick på massage åkte jag hem till henne och väckte Cazper så när hon kom tillbaka gick vi ut och lekte i snön. Gunga gungbräda för hela slanten :) Sen blev det vofflor. Cazper fick hjälpa mig att vispa grädde.
Kom hem vid halv 6, har kollat på 24 och gjort klart ungefär halva pm:et men vet inte hur jag ska hinna klart det.
Deadline fredag 23.59. I morgon slutar jag skolan kl 5 och är inte hemma förrän kl 7 :/
Snart kommer marcus och hämtar mig så ska vi åka hem till honom och sova.
För övrigt vill jag ha lördag nu!! :D


Cazper var söt i mina solglajjor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0