walking on sunshine

1-1 mot Norrby igår.
Är ganska förvånad över mig själv.
Har varit på två träningar på hela vintern och orkade hela matchen 2x45
Efter matchen blev det kebabsallad med AB sen mötte jag upp Petra och vi inhandlade lite matchgodis
Sala HF vann iallafall matchen. Såg tyvärr inte klart hela för jag fick nån måilla attack :S
Fick precis ett meddelande på Facebook av Anna som undrade om jag ville vara med på
handbollsmatch på lördag och jag tackade ja.
Börjar redan ångra mig, har inte spelat på flera år och varit på en träning förra helgen.
Hur ska detta sluta?
Kollade på Kung fu panda igår, kul film.
Nu ska jag bege mig till Uppsala på min lediga dag och förbereda inför morgondagens redovisning
med Elinor och Josefin. Ska hålla i en lektion med tema döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0