What to do?

Nu har jag skickat in ännu ett papper till rikspolsstyrelsen för att få ett nytt utdrag.
Ska skriva in mig på resursenheten. Behöver verkligen få in lite pengar nu.
Börjar bli drygt att pendla nu 
kom till skolan och ingen lärare och ingen i klassen var där så vi åt i princip bara lunch och åkte tillbaka till sala
Idag har jag träningsvärk som heter duga. Blev både handboll+fotbollstränng igår.
Härligt att man börjar komma igång lite igen nu.
Har fotbollsmatch på söndag mot Norrby :)
Kommer bli jobbigt, har ganska dålig kondition för tillfället.
Petra bjöd mig på mat på liljas idag, alltid trevligt.
Nu tycker jag att våren kan komma.
I fredags var vi på bio "Män som hatar kvinnor". Den var kanonbra.
Typ första gången man läst en bok och tycker filmen också är bra.

Nej nu ska jag fortsätta med mtt pluggande. Tyck synd om mig

Tjolahopptjolahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0