Bakisfredag?

Känns jättekonstigt att vara bakis på en fredag. Har stressat upp mig flera gånger och fått för mig att det är söndag.
Alkisarna blev sugna på vin så vi ordnade lite grillfest. Riktig rolig tillställning faktiskt. Impuls är bäst.
Mindre roligt idag när jag fick be om ursäkt för min klantiga väns bravad. Men allting är löst nu så :)
Gick upp kl 9 i morse så kom Malin och hämtade mig så begav vi oss till Uppsala och irrade runt bland gator när vi 10 minuter försenade äntligen hittade Väktargatan 54. Lägenheten var HUR FIN SOM HELST!. Snyggaste inredningen, 74 kvadrat, stor och ljus med jättestor garderob. Är några stycken som har kollat på den men jag håller verkligen tummarna att Lovis gjorde ett gått intryck och vi får lägenheten. Skulle få svar i slutet av helgen. 1 års kontrakt. Det är inflytt 7e juni så då hinner jag flytta in mina grejer innan vi drar iväg. Efter visningen blev det en sväng på bolaget där jag shoppade loss för hela 80 kronor och Malin shoppade loss för hela 450 kronor. Därefter blev det donken. Där sprack min nyttighetskost.
Och bara för det ska jag och Marcus äta enchiladas ikväll. smaskens!

Kommer bli många tillställningar innan "tåget" går mot nya äventyr.
30 maj - KSK bal
3e juni - sista läsdag. (Då har jag klarat av min första termin på universitetet)
5e juni - Frayan tar studenten
6e juni - Joe's 20 års fest
9e juni - Kusin Jasmine tar studenten
12e juni - Fredrik tar studenten
14e juni - Då smäller det!

Kommentarer
Postat av: fray

vad vare för v'ns bravad du fick be om ursäkt för?! hopppas ni får lägenheten =D

2009-05-23 @ 12:19:15
Postat av: petra

precis, va för bravad?

2009-05-23 @ 13:11:21
Postat av: emma

Tomas "lånade" grannens cykel

2009-05-24 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0