Bakissöndag

Idag sov jag till halv ett. Halv ett! Inte ofta man får sova så länge. Blev pizza med M och Andersson. 
Äta nyttigt går bra nu..... Måndag är en börja om dag. Så får det bli.
Gårdagen då, jag och marcus åkte till Västerås en sväng. Köpte linne och foundation på HM.
Sen sprang vi på IKEA och avslutade där med lite mat. Åkte tillbaka till Sala.
Stress-städade mitt rum som verkligen behövdes. Sen åkte vi hem till Marcus för skulle plugga lite där innan kvällen,
men då var Tuppen, Andersson och Blixten redan här så blev ju inte mkt av det. Fixa ordning mig och fick skjuts ut till Helena där vi blev bjudna på goda drinkar och världsmumsiga pizzor. Sen blev det ölspel. Första gången man inte lyckats bli full på det. Efter en vurpa åkte vi med farbror Bleppo in till stan. Väntat kom vi inte in på 30+ så vi begav oss till Norrmanska sedan Lindströms. Jag och P bestämde oss för att ha efterfest med Magnus Uggla hemma hos marcus men det slutade lite annorlunda med breaking ups och cykelbråk. - Petra har du en cykel!

Föresten så fick vi inte lägenheten :( Vi som så gärna ville ha den. Men det var väl ganska väntat.
Nu kanske man skulle ta sig i kragen och försöka skriva ihop VFU-uppgiften.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0