DEJA VU!

Nice helg till tusen

Fredag - vfu, pizzaöverraskning för mormor, ett par öl och ballar av stål hos tommy
Lördag - Barnvakt i lekparken, lasagne på liljas, fotbollsmatch, avskedsmiddag på Akropolis, vidare till Millis, till S.Englund, hotellet och dansa järnet. Roligaste utgången på länge :)
Söndag - Sova ut dag, Beck, Robinson och grillat med tzatsiki

Har precis bakat 30 st muffiins. Jag och Johanna ska ta med och bjuda barnen på i morgon eftersom det är sista dagen.  Ätit massa smet har jag gjort också. Skulle verkligen behöva ut och springa men är helt slut. Har haft tvättstuga med mamma från kl 4 idag. Spelade iaf lite fotboll med ungarna idag ;)

Jag är happy, min kära bror har lagat min dator som jag trodde hade sett sina sista stunder. Utan försäkring och allt. '

Bilder från helgen dyker upp någonstans så fort jag orkar.

Sverige är för övrigt urkassa i Eurovision... gillade låten men hur bra vi än är kommer vi inte vinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0