Flytt?

Jag ska försöka uppdatera mig lite bättre här...
Igår var jag duktig och sprang elljusspåret. Det var skapligt jobbigt.
På kvällen hyrde jag och marcus film och åt popcorn.
Fick sms av Malin igår kväll, vi ska åka till Uppsala nån dag och kolla på en lägenhet.
Den är möblerad, men vad gör det. Mindre att flytta. Fast skulle helst vilja ha omöblerad.
1 års kontrakt för dom som hyr ut ska ha utlandsstudier.
Om vi får den skulle vi eventuellt behöva en inneboende.
Den ligger centralt. 6000 kr hyra. Inte så farligt för en trea.

Har nyss haft en diskussion om detta med Mr. Negativ och det slutar alltid likadant.
ÅH JAG ÄR SÅ TRÖT PÅ'T!!


Nej nu ska jag vara glad och äta frukost sen ska jag städa klart mitt rum.







Nu är min vän petra på väg hit. hon ska hjälpa mig tona håret. var och klippte mig hos Nikita hair här om dagen.
Var evigheter sen jag var hos frisörn så det kändes skönt. Har ju en bundis som är så duktig på att klippa.
Skulle verkligen behöva plugga men jag skjuter upp allt som vanligt. Och städningen går ju inte framåt direkt.
I morgon vid 12 åker vi til Uppsala för att spana in lägenheten. Hoppas vi får den :D

Kommentarer
Postat av: petra

klart du ska flytta om du vill det. (även fast jag och mr negativ kanske inte gillart ;) ) jag kommer komma och hälsa på dig hela dagarna då :D

2009-05-21 @ 11:25:36
Postat av: emma

Bra, nu har du sagt det :) du ska komma varje dag

2009-05-21 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0