HELGEN

Har haft en riktigt rolig helg.
Fredag var jag på riskettautbildning om alkohol,droger och trötthet i traffiken från 12-16.
Var rätt intressant men stressigt blev det när jag kom hem tjugo över fyra och skulle fixa allt till kl 5.
Tur att jag hade tim och lucas som mina hjälpredor.

Sen vankades det grillpartaj hemma hos mig för att fira min 20 års dag.
Kvällen innehöll bland annat bål,jag har aldrig, tequilarace och våghals
Lördag var det bara att stiga upp för att städa. Kl 3 var vi åter på fest.
Cazper fyllde 3 och Tobbe fyllde 40. Vin,öl,whisket,irish coffey,smörgåstårta,jordgubbar,grädde och tårta bjöds det på.
Fortsatte kvällen hemma hos Marcus sen med singstar och ölspel sen blev det hottan för att kolla på Miss Universe.  
Söndag blev en sova till 12 dag och pluggdag. Sistnämnda är inte kul när man är bakis.
Men endå tog jag mig till Heden för att träna foboll på kvällen.
Idag klev jag upp kl 6. Lånade Marcus lumpenregnjacka för det spöregna haha. Jag såg ut som ett tält.
Hade muntlig examination i skolan. Kom hem vid 11 då träffa jag Marcus på stan så åt vi lunch och jag visa vad jag önskar mig i födelsedagspresent :)
Sen tog jag en tupplur som enligt Nisse är när man håller i någonting sen tappar man det när man somnar då har man sovit en tupplur.
Var barnvakt till Cazper mellan 2-3. Torkat bajs,väckt, skrikit,tröstad,tjatat and so on hanns med på den korta tiden.
Nu är jag så trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Fick 20 års present av dom som var ett presentkort på helkroppsmassage :) ska bli så skönt.
Nu är jag hemkommen och ska ta mig någonting att äta sen ska jag börja läsa om mobbning som är tills onsdag.

I morgon fyller jag 20... jag känner mig gammal.
Känns inte som att jag fyller..men tydligen så är det 12 maj imorrn.

Just det, i torsdags spelade vi fotbollsmatch mot Tuna/Ekeby och vi vann med 6-2. :)
Gjorde typ bara hörnmål så nu har vi hittat vår specialitet.
Match onsdag och söndag nu.

TJIPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0