Morgondagen

måste jag planera in i minsta detalj, eftersom klassen ska ha lite skoj med brännboll, mat och alkohol inblandat ikväll.
Måste se till att inte bli bakis för att gå upp 08.00 och bege mig till UM, efter det låt säga att kl är ca kvart i tio ska jag till åkraskolan för vfu. Slutar förmodligen före 2. Då får jag gå upp till pappa och skriva ut nya likabehandlingsplanen. Hem och äta och råplugga. 17.30 åker jag på fotbollsträning (om det hinns med) sen när jag kommer hem blir det duscha sen råplugga tills jag somnnar och hoppas på att jag klarar fredagens dugga.

Nu ska jag bege mig till mötesplatsen Lidl.

Hade för övrigt ett allvarsamtal med far om min flytt. Man slutar aldrig förvånas..


Nu är det bara 3 skoldagar kvar.



Kommentarer
Postat av: fray

säg inte att din far också var mr negativ till din flytt?

2009-05-27 @ 16:16:28
Postat av: emma

Jo :P

2009-05-28 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0