Solen är bra! Sol vill vi ha! Sol, sol jättefina sol!

Snälla sol, stanna kvar!
Idag har vi varit in till Uppsala och hem till Ellinor för att skriva ihop sammanfattningen om VFU-uppgifterna.
Har precis ätit min lunch som bestod av kycklingklubba och vindruvor :)
Ikväll blir det match. Får se till att vinna den här, har förlorat 2 och vunnit 1 hittils.
Två föreläsningar imorrn, konflikthantering & nätmobbning. Skulle vilja se nätmobbningen men då måste jag åka tåg hem, hmm hur ska jag göra? Ska förmodligen hitta på nåt med klassen på onsdag men jag ska ju upp tidigt och ha praktik på torsdagen.

Det börjar dra ihop sig, räknade ut att vi har 5 skoldagar kvar innan vi får sommarlov.
Sen är det bara 11 dagar tills vi åker. Jippi!!
Nu ska jag lägga in lite bilder som alla tjatar om sen ska jag plugga.


Nu har jag införskaffad tre reseguider inför tågluffen :) Vilken tur jag har att aftonbladet säljer dom billigt :)  
Hinner få Rom också innan vi åker.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0