update

Det känns som jag aldrig har tid att blogga nu för tiden, ska försöka bättra mig.
Bestämde mig i onsdags kväll efter fotbollsträningen att jag skulle åka till Uppsala på valborg.
Så kl 8 på morgonen befann jag mig hos lisa med sara och co. Tog tåget till Uppsala och hade det
underbart med härligt väder i economicumparken. Innan hemgång blev det pizza.
När jag kom hem blev det grillning med mor,crister,marcus och sofia.
På kvällen åktes det raggarbil :)

Fredagen betydde bakisdag till tusen med diverse onyttigheter.
Lördag bestod av plugg och glass med gratiskula med hanna + iste och gamla bilder på hennes balkong.
Bestämde mig för att följa med på rajpartaj trots match på lördag så det blev lagom nyktert.
Förfest hos Ida med hemmagjort sanningellerkonsekvens/jagharaldrig-spel.
Blev hottan på det, Agnes var där och vråla. Inte särskilt bra.
....och vissa människor slutar man aldrig förvånas av.

Söndagen vaknade man pigg och älert och blev bjuden på köttfärssås & spagetti innan match.
Seriepremiären mot Tillberga gick väl sådär. Kändes som att vi var på gång ett tag med 3-2
men sen rulla det in en till boll och en till. Ingen avbytare som vanligt, utan bästa backen, ny målvakt, ny uppställning.
Tyckte vi prestera bra ändå. det är konditionen som sviker i slutet. Nästa match blir på torsdag.
Efter matchen skrev jag klart minirapporten. Känner på mig att det kommer bli kompleteringar, men ska inte säga så för första hemtentan trodde jag skulle bli G (blev kompletering) pm:et trodde jag skulle bli IG (blev VG) så jag hoppas jag har fel denna gången också. Måste skriva genus-pm idag. phjuu. Varför ska jag alltid spara allt till sista sekund?

Om 8 dagar fyller jag 20 år och har inte planerat nånting än.
Funderar på att kanske ha lite grillfest på fredag eller lördag.
Vad tycks gott folk?

Har blivit bjuden på kusins studentskiva i stockholm 9e juni så det blir studentskiva 5e,9e och 12e innan vi drar den 14e.

Nu blir det skola och delkursintroduktion, sista delkursen innehållande VFU sen har jag klarat av min första kurs på universitetet - Allmänt Utbildningsområde 1. JIHAOO! I höst ska jag läsa Språk och matematik i tidiga skolår.
HEJSVEJS


economicum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0