Lyckans ost

Vilket flyt jag har. Klarade hemtentan :D Trodde jag aldrig, var nog den svåraste hitills.
Nu har resten av packet bokat kryssning iallafall.
Det blir jag, petra, malin, elin och werner om inte någon eftersläntare ansluter
Längtar som en tok!!
Fått en bok av mina gamla kurslitteraturböcker såld också.
Alltid kul med lite extra pengar.


men snart går man ju back igen.
förstår mig verkligen inte på vissa människor.

..och jag tycker inte om kärleksfilmer

..och nu i efterhand förstår man hur dåligt allt egentligen va
..tyvärr
...man behandlar inte folk hur som helst.

Den här dagen som var så bra.
Nu är den inte bra längre.
Jag är arg.



Men nya dagar väntar med nya tidsfördriv
och allting liksom kräver mera nu
då ta dina minnen och försvinn
ur mitt liv älskade älskade du



Kommentarer
Postat av: Marcus

alla fattar att det e mig hon skriver om, kan bara tilläga en sak, Det finns en historia bakom denna dam oxå. TACK EMMA MOGET

2009-09-22 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0