Onsdag

Nu känns allting bra :)
Träffat nya klassen - enbart tjejer (lite tråkigt, tur att det bara gäller den här kursen)
Körde lite presentation och sånt så hade vi seminarium (hårdstart) med redovisning inför klassen.
Bildat arbetslag också. Det blev jag, josefin, linda, anastasia och maria.
Skrivit läslogg och skickat in idag. Får se hur det gick sen.
Även begärt vfu.
Ikväll ska jag och Elinor gå ut på nån nation och ta en öl.
8.15-10.00 imorrn är det föreläsning sen får jag helg :)
Tack och bock!
Nu ska jag plugga lite.



Känns lite ensamt att sova utan min pöjk men jag överlever :)

Kommentarer
Postat av: petra

och JAG tycker att det känns ensamt att sova utan dig, haha!

2009-09-02 @ 18:05:10
Postat av: Anonym

2009-09-07 @ 15:40:32
Postat av: M

Känns lite ensamt att sova utan min pöjk men jag överlever :)



känns tomt att inte ha dig länger :(

2009-09-07 @ 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0