svininfluensan?

Finns mycket att berätta om de senaste dagarna men det spar vi till en annan gång.
Kryssningen var iaf guld :)

Febern är nere för första gången sen igår morse så jag passar på att äta lite.
Har haft konstant feber, huvudvärk, halsont, hosta, andningssvårigheter, ont i kroppen, snuvig.
Inte kul. Morsan var nyss här med fanta, energidryck, cola och loka. Viktigt att dricka :)
Hon blev nojig och tvingade mig att ringa sjukvårdsupplysningen.
Jag tillhörde inte riskgruppen så behöver inte åka in.
Det är inge viktigt att äta - bara dricka, sa tanten till mig.
det var ett konstigt råd tyckte jag.
Får se hur länge detta håller i sig.
Kommer hamna skapligt efter i skolan. usch!
Vaknat ca 1 gång i timmen hela natten av nacksmärtor.
Sen vaknade jag halv 8 och kunde inte somna om.
Jobbigt det där.


Spenat och hajmal har jag fått i mig nu. Duktig jag är, igår fick jag inte ens i mig en hel macka.
Hade även skitont i revbenen igår morse när jag vakna men kom fram till att det var från när vi stog längst fram på Magnus Uggla Tribute och blev till mos i lördags.


Nu ska jag sova lite.

MVH / Klagobloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0